@misc{Szafrański_Kacper_Strategiczne_2024, author={Szafrański, Kacper}, contributor={Dyczkowski, Tomasz. Redakcja}, identifier={DOI: 10.15611/2024.69.7.03}, year={2024}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, description={Szafrański, K. (2024). Strategiczne czynniki sukcesu przedsiębiorstw sektora usług telekomunikacyjnych. W: T. Dyczkowski (red.), Wyzwania implementacji controllingu w praktyce gospodarczej (s. 32-44). Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, language={pol}, abstract={Niniejszy artykuł ma na celu scharakteryzowanie czynników, które decydują o sukcesie przedsiębiorstw telekomunikacyjnych w wymiarze strategicznym. W artykule zastosowano metodę porównawczego studium przypadku, w ramach którego operator telekomunikacyjny P4 został spozycjonowany strategicznie w perspektywie finansowej i niefinansowej na tle konkurencyjnych firm z badanego sektora. Badania wskazują, że źródła strategicznych czynników sukcesu polskich przedsiębiorstw telekomunikacyjnych znajdują się zarówno w finansowym, jak i niefinansowym wymiarze ich działalności. Oprócz dobrej kondycji finansowej decydujące znaczenie mają udział i pozycja operatora w obszarze kluczowych segmentów usług, potencjał infrastrukturalny i kapitałowy, duża baza klientów lub jakość użytkowa usług. Szanse rozwojowe stanowią również fuzje lub konsolidacje operatorów stacjonarnych i mobilnych.}, title={Strategiczne czynniki sukcesu przedsiębiorstw sektora usług telekomunikacyjnych}, type={rozdział}, }