@misc{du_Plessis_Jaques_Learning_2005, author={du, Plessis Jaques and Koohang, Alex}, year={2005}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, description={Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1064, s. 38-46}, publisher={Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu}, language={pol}, abstract={Jedną z istotnych cech e-learningu jest idea tworzenia komponentow treści i ich wielokrotnego wykorzystania. Budowa materiału dla potrzeb kształcenia zdalnego może polegać m.in. na kompletowaniu treści z samodzielnych modułow, zwanych komponentami wiedzy. Idea ta zmierza do tworzenia obiektow wiedzy wielokrotnego użytku - Reusable Learning Objects (RLO). To idea, która ma zmienić obraz e-leamingu. Stosowanie obiektow wiedzy wielokrotnego użytku w wielu przypadkach przynosi wymierne korzyści. Odbiorcy umożliwia otrzymanie spersonalizowanej, dostosowanej do indywidualnych potrzeb treści szkolenia przy rownoczesnym podziale wiedzy na niewielkie porcje tak, aby nauka przebiegała efektywnie. Natomiast osobom budującym kursy daje to możliwość wyboru treści zwykle z szerokiego wachlarza już przygotowanych obiektow oraz dopasowania programu dla potrzeb zrożnicowanej grupy odbiorcow.}, title={Learning Objects from the Concept to the Practice}, type={artykuł}, }