@misc{Košík_Ladislav_Steel_2007, author={Košík, Ladislav}, year={2007}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, description={Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Ekonometria (19); 2007; nr 1180, s. 97-105}, publisher={Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu}, language={ang}, abstract={Artykuł ten prezentuje centra serwisowe stali jako przedsiębiorstwa, które są odpowiedzialne za wzrost sprzedaży i modyfikację w materiałach metalurgicznych oferowanych na rynku i sprzyjają tworzeniu nowych rynków zbytu. Ze względu na ich charakterystykę i zorientowanie, z powodu ich kreacji i specyfikacji, czynności w nich wykonywane powodują wzrost wartości podstawowych pro-duktów oraz liczby klientów. Podsumowując obecny stan centrów serwisowych, ich sytuacja w Czechach i na całym świecie umacnia się. Artykuł ten proponuje pewne zalecenia związane z przyszłym rozwojem centrów serwisowych w Republice Czeskiej. (abstrakt oryginalny)}, type={artykuł}, title={Steel Service Center - New Phenomenon}, }