@misc{_Ekonomia_2024, contributor={Kuźmińska-Haberla, Aleksandra. Redakcja and Bobowski, Sebastian. Redakcja}, identifier={DOI: 10.15611/2023.36.9}, year={2024}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, description={s. 102}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, language={pol}, abstract={[Niniejszy zeszyt zawiera siedem artykułów naukowych autorstwa studentów I oraz II stopnia studiów na kierunkach międzynarodowe stosunki gospodarcze oraz International Business. Problematyka podejmowana przez młodych adeptów nauki jest różnorodna i aktualna. W prezentowanych tekstach omówiono m.in. takie zagadnienia, jak: Quantitative Easing Impact on the Global Economy; Unveiling the Interplay: NFTs, Metaverse Hype, and Ether Price Dynamics; strategie marketingowe przedsiębiorstw na rynku kosmetycznym na przykładzie marek Dr Irena Eris oraz Inglot; przestrzeń kosmiczna jako miejsce inwestycji publicznych i prywatnych; Nil – źródło wody czy konfliktów; zarządzanie projektami finansowanymi z Unii Europejskiej prowadzonymi na uczelniach wyższych.] z zapowiedzi}, type={książka}, title={Ekonomia i międzynarodowe stosunki gospodarcze}, keywords={strategie marketingowe, gospodarka kosmiczna, konflikty transgraniczne, zarządzanie projektami}, }