@misc{Dejnaka_Agnieszka_Trendy_2017, author={Dejnaka, Agnieszka}, identifier={DOI: 10.15611/pn.2017.501.04}, year={2017}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2017, Nr 501, s. 44-49}, language={pol}, abstract={Dynamiczny i ciągły rozwój Internetu i nowych technologii informacyjnych powodują zmiany w zachowaniach konsumentów oraz w sposobie postrzegania wartości dla tychże konsumentów. W celu nadążenia za zmianami firmy muszą nie tylko śledzić aktualnie zachodzące zmiany, ale także przewidywać przyszłościowe trendy zachowań podmiotów rynkowych. Celem zaprezentowanego artykułu jest przeanalizowanie nowych przewidywanych na lata 2018-2025 trendów w zachowaniach nabywców. W artykule zaprezentowano zmiany zachodzące w konsumpcji, nowoczesne trendy w konsumpcji na polskim rynku, ich uwarunkowania oraz charakterystyczne cechy i przejawy}, title={Trendy w zachowaniach konsumentów}, type={artykuł}, keywords={uwarunkowania konsumpcji, zmiany w zachowaniach konsumentów, nowetrendy w konsumpcji, determinants of consumption, changes in consumer behavior, new trends in consumption}, }