@misc{Krawiec_Wioletta_Kreatywność_2018, author={Krawiec, Wioletta}, identifier={DOI: 10.15611/pn.2018.529.11}, year={2018}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 529; s. 129-139}, language={pol}, abstract={Celem artykułu jest ukazanie znaczenia kreatywności firm/osób i jej wpływu na konstruowanie nowych wartości i pogłębianie doświadczeń jej odbiorców. W opracowaniu nawiązano również do marketingu doświadczeń jako obszaru działań pozwalających w efektywny sposób wyeksponować twórcze i innowacyjne rozwiązania, mające na uwadze rosnące potrzeby i wymagania odbiorców w procesie pogłębiania własnych doświadczeń. Ujęto także aspekt umiejętnego zarządzania kreatywnością i doświadczeniami odbiorców, który umożliwia współczesnej firmie odniesienie sukcesu w różnych płaszczyznach kontaktu firmy z jej otoczeniem. Zaprezentowane przykłady z zakresu wyżej opisanych zagadnień pozwoliły zarysować ich znaczenie w procesie kreowania sukcesu firmy na płaszczyźnie: strategicznej, komunikacyjnej, wizerunkowej, produktowej, współpracy z otoczeniem itp.}, type={artykuł}, title={Kreatywność jako determinanta tworzenia wartości i pogłębiania doświadczeń jej odbiorców}, keywords={kreatywność, innowacja, wartość i doświadczenie odbiorcy, zarządzanie, model, marketing, creativity, innovation, value and experience oh the recipient, management}, }