@misc{Tkocz_Anita_Marketing_2018, author={Tkocz, Anita}, identifier={DOI: 10.15611/pn.2018.530.09}, year={2018}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 530; s. 99-107}, language={pol}, abstract={Marketing wspólnej sprawy jest jedną z form współpracy organizacji pozarządowych i przedsiębiorstw, jest także narzędziem społecznej odpowiedzialności biznesu. Stanowi on hybrydę tradycyjnej promocji z dobroczynnością. Jego istotą jest promowanie produktu, z którego część przychodu będzie stanowić darowiznę na rzecz rozwiązania określonego problemu społecznego. Celem tego opracowania było przybliżenie pojęcia marketingu wspólnej sprawy, ukazanie współpracy organizacji non-profit i przedsiębiorstw w ramach tego rodzaju marketingu.}, type={artykuł}, title={Marketing wspólnej sprawy jako przykład współpracy organizacji pozarządowych i przedsiębiorstw}, keywords={współpraca, współdziałanie, marketing wspólnej sprawy, collaboration, cooperation, cause related marketing}, }