@misc{Wilk_Iwona_Działalność_2018, author={Wilk, Iwona}, identifier={DOI: 10.15611/pn.2018.535.18}, year={2018}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 535; s. 195-204}, language={pol}, abstract={Istotną formą realizacji idei zrównoważonego rozwoju w turystyce jest ekoagroturystyka, czyli działalność agroturystyczna prowadzona w ekologicznym gospodarstwie rolnym. Celem artykułu jest przedstawienie specyfiki działań marketingowych gospodarstw ekoagroturystycznych w świetle oczekiwań ekoagroturystów, a także sformułowanie dla nich rekomendacji w obszarze realizacji proekologicznej aktywności rynkowej. Badania zostały przeprowadzone w roku 2012 oraz w roku 2017 i objęły gospodarstwa ekoagroturystyczne w Polsce oraz klientów tych gospodarstw. W celu pozyskania informacji od respondentów wykorzystano metodę wywiadu. W świetle badań można stwierdzić, że klienci gospodarstw ekoagroturystycznych oczekują oferty usługowej uwzględniającej aspekt proekologiczny w możliwie najszerszym zakresie, a także są skłonni przyczyniać się do kształtowania jej proekologicznych cech, oceniając ją i formułując swoje propozycje.}, type={artykuł}, title={Działalność marketingowa gospodarstw ekoagroturystycznych w Polsce}, keywords={ekoagroturystyka, marketing ekologiczny, oczekiwania klientów, działalność marketingowa, ecoagritourism, green marketing, customers expectations, marketing activity}, }