@misc{Tarczydło_Beata_Procesowe_2011, author={Tarczydło, Beata}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 169, s. 178-189}, language={pol}, abstract={Celem opracowania jest przedstawienie programu lojalnościowego jako narzędzia przedsiębiorcy, wskazanie koncepcji procesowego podejścia do opracowywania i wdrażania takich przedsięwzięć oraz omówienie studium przypadku oferenta usług procesowych w tym zakresie. Rosnące zainteresowanie programami lojalnościowymi sprawia, że na rynku pojawia się coraz więcej oprogramowania i usług związanych z obsługą programów. Szczególnie ważne staje się zaadaptowanie metodyki i zasad zarządzania procesowego do tworzenia i wdrażania programów lojalnościowych, co zostało zaproponowane w artykule}, title={Procesowe podejście w projektowaniu i wdrażaniu programu lojalnościowego}, type={artykuł}, }