@misc{Martyniuk_Olga_Ocena_2011, author={Martyniuk, Olga}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 182, s. 319-329}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, language={pol}, abstract={W artykule zaprezentowano pomiar dokonań działu sprzedaży wybranego małego przedsiębiorstwa, w którym obok wskaźników analizy finansowej stosuje się własne wypracowane mierniki dokonań. Mierniki te ustalane są na podstawie danych pochodzących z raportów wewnętrznych przedsiębiorstwa. Są one uzupełnieniem klasycznych wskaźników analizy finansowej, umożliwiając właścicielom m.in. wieloaspektową ocenę pracowników, stworzenie właściwego systemu wynagrodzeń łączącego interesy zarządzających i pracowników, udoskonalanie procesów w przedsiębiorstwie oraz określenie kierunku jego dalszego rozwoju}, type={artykuł}, title={Ocena dokonań działu sprzedaży w małym przedsiębiorstwie}, }