@misc{Hamer_Hans-Heinrich_Internationale_1994, author={Hamer, Hans-Heinrich}, contributor={Światowy, Grażyna. Promotor}, identifier={Sygnatura: DR 786}, year={1994}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu}, description={Rozprawa doktorska: Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu, 1994, s.}, description={Autor nie wyraził zgody na upublicznienie rozprawy doktorskiej. Doktorat został zdigitalizowany i umieszczony w Bazie Wiedzy WIR. Udostępniany jest jednostanowiskowo po zalogowaniu w czytelni OIN Biblioteki Głównej Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, ul. Komandorska 118/120, bud. U). Serdecznie zapraszamy.}, language={ger}, title={Internationale Markennamenstandardisierung als marktbezogenens unternehmenspolitisches Instrument}, type={rozprawa doktorska}, keywords={marketing międzynarodowy, strategia marketingowa, strategia przedsiębiorstwa}, }