@misc{Woźniewska_Grażyna_Teresa_System_2000, author={Woźniewska, Grażyna Teresa}, contributor={Gospodarowicz, Andrzej. Promotor and Pociecha, Józef. Recenzent and Walesiak, Marek. Recenzent}, identifier={Sygnatura: DR 913}, year={2000}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu}, description={Rozprawa doktorska: Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu, 2000, s.}, description={Autor nie wyraził zgody na upublicznienie rozprawy doktorskiej. Doktorat został zdigitalizowany i umieszczony w Bazie Wiedzy WIR. Udostępniany jest jednostanowiskowo po zalogowaniu w czytelni OIN Biblioteki Głównej Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, ul. Komandorska 118/120, bud. U). Serdecznie zapraszamy.}, language={pol}, abstract={Potrzeby informacyjne marketingu bankowego powodują konieczność budowy systemu informacji marketingowej. Najistotniejszą częścią tego systemu jest podsystem tworzony na potrzeby badania konkurencji. Głównym celem pracy było zaprezentowanie sposobu konstrukcji takiego systemu w postaci wieloetapowej procedury. Praca składa się z pięciu rozdziałów. Pierwszy poświęcono specyfice marketningu bankowego i definicji systemu informacji marketingowej. W rozdziale drugim przedstawiono problemy związane z gromadzeniem danych marketingowych oraz technologiami informatycznymi wykorzystywanymi w tym procesie. Rozdział trzeci poświęcono analizie konkurencji w bankowości. W rozdziale czwartym przedstawiono wybrane metody analizy konkurencji banku. W ostatnim, piątym rozdziale przedstawiono własną procedurę konstrukcji SIM na potrzeby badania konkurencji banku.}, title={System informacji marketingowej na potrzeby badania konkurencji banku}, type={rozprawa doktorska}, keywords={informacja ekonomiczna, marketing bankowy, konkurencja}, }