@misc{Juszczyk_Marta_Specyfika_2011, author={Juszczyk, Marta}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 168; T. 1, s. 206-216}, language={pol}, abstract={Rosnące znaczenie sektora usług związane jest z dynamiką jego rozwoju. Specyfika działalności usługowej polega na jej elastyczności i indywidualnym dopasowaniu do potrzeb klienta. Usługi zdrowotne, o których mowa w artykule, są przykładem na dostosowanie posiadanej prze usługodawcę (lekarza) wiedzy do potrzeb i oczekiwań klienta-pacjenta. Opieka zdrowotna to „pajęczyna interakcji” między pacjentami a personelem medycznym. Jest to o tyle istotne, że każdy przypadek wymaga szczególnego podejścia i kontaktu bezpośredniego z usługobiorcą. Wraz ze wzrostem świadomości i wiedzy pacjentów zwiększyło się również zainteresowanie usługami zdrowotnymi i zmniejszyła niepewność dotycząca świadczenia. Dlatego też jakość usług medycznych jest pojęciem subiektywnym.}, title={Specyfika usług zdrowotnych}, type={artykuł}, keywords={usługa, jakość, zdrowie}, }