@misc{Czarnecki_Maciej_Wzrost_2011, author={Czarnecki, Maciej}, year={2011}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 164, s. 53-61}, language={pol}, abstract={Dla wielu firm głównym bądź jednym z głównych celów strategicznych jest wzrost. Rozwój i wzrost przedsiębiorstwa od dawna są tematem zainteresowania zarówno naukowców, jak i praktyków życia gospodarczego. Są to jednak zjawiska, które wciąż nie są wystarczająco zbadane. W niniejszym referacie omówiony został problem barier wzrostu organizacji na przykładzie wyników badań empirycznych prowadzonych przez autora w firmie ABC Sp. z o.o. Badania trwały od września 2008 r. oraz miały charakter badań podłużnych. Wynika z nich, że niemożliwy bądź znacząco utrudniony w dłuższym czasie jest wzrost przedsiębiorstwa bez jego rozwoju.}, title={Wzrost za wszelką cenę? Dylematy strategiczne na przykładzie studium przypadku}, type={artykuł}, keywords={wzrost, rozwój, kryzys, etap}, }