@misc{Golik-Górecka_Grażyna_Interfejs_2011, author={Golik-Górecka, Grażyna}, year={2011}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 161, s. 92-103}, language={pol}, abstract={W artykule zaprezentowano wnioski dotyczące rozpoznania interfejsu marketingowo-finansowego, wynikające z australijskich badań marketingowych. Uzupełniają je ogólne założenia i wstępne wnioski z badań prowadzonych metodą case study research w polskich przedsiębiorstwach. Firmy australijskie wykorzystywały więcej metod niż firmy polskie, które napotykały istotne bariery informacyjne. W procesie ewolucji interfejsu marketingu, finansów i IT stale wykorzystywane są kryteria zarówno finansowe, jak i niefinansowe oraz metody statystyczno-informatyczne.}, title={Interfejs marketingowo-finansowy jako przedmiot badań integrujący metody analiz portfelowych}, type={artykuł}, keywords={analizy portfelowe, interfejs marketingowo-finansowy, badania marketingowe}, }