@misc{Żebrowska-Kasprzak_Urszula_Metoda_2011, author={Żebrowska-Kasprzak, Urszula}, year={2011}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 161, s. 202-211}, publisher={Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu}, language={pol}, abstract={Artykuł ma na celu ukazanie wyników badań ankietowych, dotyczących klientów szkół tańca we Wrocławiu i w związku z tym zaproponowanie odpowiednich kierunków działania tych placówek. Podano w nim wiele informacji na temat klientów, czyli ich płeć, wiek, wykształcenie, status zawodowy, zarobki, czas uczestnictwa w zajęciach, motywacje i preferencje dotyczące zajęć tanecznych. Stworzono hipotetyczną sylwetkę statystycznego klienta i na tej podstawie zostały sformułowane wnioski przydatne szkołom tańca do przygotowania oferty oraz reklamy, które zawierać będą więcej pożądanych przez nabywcę cech. Są to np.: męski taniec, oferta dla seniora, zajęcia dla singli, błyskotliwe hasła reklamowe, taniec jako wyraz przynależności do grupy, programy lojalnościowe, zapewnienie relaksu i zabawy.}, title={Metoda i praktyczne zastosowanie badań marketingowych klientów szkół tańca we Wrocławiu}, type={artykuł}, keywords={badania marketingowe, szkoły tańca, klient}, }