@misc{Rak_Mateusz_Fundacje_2011, author={Rak, Mateusz}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 156, s. 184-191}, language={pol}, abstract={Społeczna odpowiedzialność biznesu oznacza ujmowanie w strategii firmy celów społecznych obok biznesowych. W praktyce można wskazać dwa sposoby realizacji tej koncepcji. Firmy włączają działania społeczne do strategii biznesowej firmy lub powołują fundacje korporacyjne, które pod ich marką wypełniają cele społeczne, kreując jednocześnie prospołeczny wizerunek fundatora. Powołanie fundacji korporacyjnej wiąże się z dodatkowymi korzyściami dla fundatora i mniejszym ryzykiem dla własnego biznesu.}, title={Fundacje korporacyjne - forma społecznej odpowiedzialności biznesu}, type={artykuł}, keywords={odpowiedzialność społeczna firm, fundacje korporacyjne, współpraca firm z organizacjami pozarządowymi}, }