@misc{Banasiak_Robert_Kryzys_2010, author={Banasiak, Robert}, year={2010}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 128, s. 69-77}, language={pol}, abstract={Celem niniejszego opracowania jest prezentacja zmian, które nastąpiły w Telefonii Dialog SA pod wpływem kryzysu gospodarczego w latach 2009-2010. Przeobrażenia te dotyczyły wielu obszarów funkcjonalnych w firmie, jednak w artykule skupiono się na kluczowych z punktu widzenia trwania i rozwoju przedsiębiorstwa. Były nimi zmiany strategii, produktów i polityki cenowej oraz promocyjnej. I w tym układzie zostały one zaprezentowane w artykule.}, title={Kryzys jako źródło przemian wewnętrznych w Telefonii Dialog SA}, type={artykuł}, keywords={kryzys, strategia, innowacje produktowe, polityka cenowa i promocyjna}, }