@misc{Domagała_Michał_Rola_2010, author={Domagała, Michał and Łakoma, Agnieszka and Piwoni-Krzeszowska, Estera}, year={2010}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 128, s. 137-145}, language={pol}, abstract={Wartość marki jest zależna od lojalności klientów, i to w wymiarze zarówno globalnym, jak i lokalnym, a współczesny kryzys gospodarczy dla jednych przedsiębiorstw staje się impulsem do wprowadzania zmian w zakresie zarządzania marką, a dla innych przyczyną utraty jej wartości, co jest determinowane wewnętrzną specyfiką funkcjonowania danej organizacji, a nie skalą jej działalności.}, title={Rola marki w zarządzaniu relacjami z klientami w obliczu współczesnego kryzysu gospodarczego}, type={artykuł}, keywords={marka, relacje z klientami, kryzys gospodarczy}, }