@misc{Proszowska_Anita_Promocja_2010, author={Proszowska, Anita}, year={2010}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 128, s. 385-390}, language={pol}, abstract={Przedmiotem niniejszego artykułu jest zaprezentowanie obecności przedsiębiorstwa w mediach społecznościowych jako sposobu na jego skuteczną promocję, szczególnie w warunkach kryzysu. Zaprezentowano pojęcie kryzysu i jego rolę w rozwoju organizacji. Proponowane rozwiązania w obszarze kryzysowej polityki promocyjnej są oparte na badaniach empirycznych mediów społecznościowych.}, title={Promocja w mediach społecznościowych w warunkach kryzysu}, type={artykuł}, keywords={kryzys w przedsiębiorstwie, social media, media społecznościowe, promocja}, }