@misc{Babińska_Danuta_Ocena_2010, author={Babińska, Danuta}, year={2010}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 97, s. 56-62}, language={pol}, abstract={Wyniki badań przedsiębiorstw województwa śląskiego częściowo zaprezentowane w artykule dostarczyły informacji na temat postrzegania użyteczności badań marketingowych. Generalnie badania marketingowe określane są jako przydatne, jednakże respondenci mieli liczne zastrzeżenia w tym zakresie. Większość badanych nie ma potrzeby korzystania z usług agencji badawczych, jednakże gdyby wystąpiła taka potrzeba, byliby gotowi udostępnić wszelkie informacje przydatne w rozwiązaniu problemów firmy. Menedżerowie biorący udział w badaniu oczekiwaliby gotowych wskazówek, jak wykorzystać wyniki badań w funkcjonowaniu ich przedsiębiorstwa. Najpoważniejszym zastrzeżeniem wobec usług profesjonalnych agencji badawczych, szczególnie w zakresie przełożenia problemów firmy na wyniki badań, okazał się brak specjalistycznej wiedzy niezbędnej w konkretnej branży.}, title={Ocena wykorzystania wyników badań marketingowych w przedsiębiorstwach województwa śląskiego}, type={artykuł}, keywords={użyteczność badań marketingowych, wykorzystanie wyników badań marketingowych, usługi agencji badawczych}, }