@misc{Skikiewicz_Robert_Wpływ_2010, author={Skikiewicz, Robert}, year={2010}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 97, s. 127-135}, language={pol}, abstract={Reklama usług bankowych, w której przekazywane są rzetelne, zgodne z rzeczywistością informacje, przynosi bankowi wiele korzyści. Między ocenami jakości banków przez klientów wybierających kolejne usługi pod wpływem reklamy oraz nieulegających reklamie występują istotne różnice. Reklama skłania niektórych klientów do wyboru dalszych usług w tym samym banku, pozostałych zaś do wyboru innego banku. Najbardziej cenni są klienci, którzy kolejne usługi wybrali w dotychczasowym banku, gdyż najczęściej deklarują zamiar kontynuacji usługi oraz polecają własny bank największej liczbie osób, a także znacznie rzadziej korzystają z usług w innych bankach w porównaniu z pozostałymi klientami.}, title={Wpływ reklamy na postawy i zachowania klientów banków w świetle wyników badań}, type={artykuł}, keywords={reklama bankowa, jakość usług bankowych, lojalność klientów indywidualnych}, }