@misc{Hall_Hanna_Satysfakcja_2010, author={Hall, Hanna}, year={2010}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 97, s. 187-197}, language={pol}, abstract={Celem artykułu jest zwrócenie uwagi na zyskującą na znaczeniu problematykę badania satysfakcji studentów. Skoncentrowano się w nim min. na korzyściach, jakie mogą one przynieść i przynoszą realizującym je uczelniom w wybranych metodycznych aspektach ich realizacji oraz doświadczeniach polskich i zachodnich uczelni w zakresie sposobów badania satysfakcji studentów. W tekście wykorzystano wyniki analizy zarówno źródeł wtórnych, jak i badań własnych autorki.}, title={Satysfakcja studenta jako przedmiot badań marketingowych}, type={artykuł}, keywords={marketing szkół wyższych, badania marketingowe w szkołach wyższych, satysfakcja studentów, badania satysfakcji studentów}, }