@misc{Łopaciński_Karol_Możliwości_2010, author={Łopaciński, Karol}, year={2010}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 96, s. 211-222}, language={pol}, abstract={Pomiar skuteczności promocji internetowej przedsiębiorstwa wiąże się z ciągłą potrzebą gromadzenia i analizowania zróżnicowanych danych pochodzących z wielu źródeł. Szerokie możliwości integrowania zasobów informacyjnych, ich analizowania i przetwarzania, ukierunkowane na wydobycie ukrytych związków i zależności, dają technologie Business Intelligence. Rozwiązania BI wykorzystywane są w wielu obszarach funkcjonowania współczesnej organizacji. Problem wsparcia obszaru promocji internetowej, w tym szacowania jej efektów, jest jednakże stosunkowo nowy. W niniejszym artykule przedstawiono kierunki wykorzystania wybranych narzędzi Business Intelligence w zakresie szacowania przez przedsiębiorstwa efektów promocji internetowej.}, title={Możliwości wykorzystania narzędzi Business Intelligence w szacowaniu efektów promocji internetowej}, type={artykuł}, keywords={promocja internetowa, skuteczność promocji, Business Intelligence, pomiar efektów promocji}, }