@misc{_Spis_2022, contributor={Aleksandra Kuźmińska-Haberla. Redakcja}, identifier={DOI 10.15611/2022.29.9}, year={2022}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={s.120}, language={pol}, abstract={Zagadnienia omówione w tym numerze "Debiutów Studenckich" dotyczą działań marketingowych różnych podmiotów, przede wszystkim w przestrzeni międzynarodowej. Cztery artykuły nawiązują do kreowania marki i wizerunku firm oraz marki stworzonej przez organizację pozarządową, jeden prezentuje znaczenie marketingu relacyjnego, w tym również dla kreowania marki, kolejny zaś odnosi się do wpływu kultury na komunikację marketingową. Pozostałe dwa artykuły nawiązują do znaczenia języka angielskiego w biznesie międzynarodowym oraz do zrównoważonego rozwoju w obliczu kryzysu wodnego.}, title={Spis treść [Ekonomia i międzynarodowe stosunki gospodarcze / pod red. Aleksandry Kuźmińskiej-Haberli. - Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2022]}, type={rozdział}, keywords={marka, tożsamość marki, wizerunek, organizacja pozarządowa, kluby sportowe, strategia promocyjna, pozycjonowanie, media społecznościowe, komunikacja marketingowa, kryzys wodny, deficyt wody, rozwój zrównoważony}, }