@misc{Zich_Andrzej_Specyfika_2022, author={Zich, Andrzej}, contributor={Brach, Jarosław. Redakcja and Dziaduch, Izabela. Redakcja}, identifier={DOI: 10.15611/2022.23.7.8}, year={2022}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2022, s. 111-124}, language={pol}, abstract={Produkcja filmowa niejednokrotnie utożsamiana jest z gotowym produktem w postaci alegorycznego filmu, który poprzez wyrafinowane zabiegi artystyczne dąży do wywoływania konkretnych emocji w odbiorach. Wizualne procedery twórców zazwyczaj są po cichu i bez rozgłosu wspierane przez podmioty organizacyjne, których praca jest równie wymagająca i kreatywna co twórczość artystyczna. Logistyka wszystkich ruchomych i wrażliwych elementów w świecie kinematografii wiążę się z odpowiednią organizacją produkcji, której nie sposób uniwersalnie skategoryzować ze względu na mnogość i różnorodność zależnych czynników produkcyjnych. Każdy film ma za sobą wsparcie nie tylko artystów, ale również logistyków i organizatorów, dbających o sprawny i efektywny przebieg produkcji filmowej. W tekście zidentyfikowano wyzwania i problemy logistyczne, które stawia pełnometrażowy film fabularny.}, title={Specyfika logistyki i transportu w obsłudze sektora filmowego – analiza przypadku}, type={rozdział}, keywords={logistyka, transport, produkcja filmowa, branża kinematograficzna, logistics, transportation, film production, movie industry}, }