@misc{Martyniuk_Teresa_Analiza_2010, author={Martyniuk, Teresa}, year={2010}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 123, s. 328-341}, language={pol}, abstract={Rachunek kosztów docelowych umożliwia oddziaływanie na poziom kosztów produktu w cyklu jego przygotowania. W rachunku tym najpierw przeprowadza się badania rynkowe celem oszacowania ceny, jaką klienci będą skłonni zapłacić za produkt, posiadający określone cechy. Tak ustalona cena sprzedaży odzwierciedla przyszłe, a nie bieżące warunki rynkowe. Najważniejszą metodą w procesie osiągania kosztu docelowego produktu jest analiza wartości, której metodologię zaprezentowano w artykule.}, title={Analiza wartości jako narzędzie rachunku kosztów docelowych}, type={artykuł}, keywords={rachunek kosztów docelowych, obsługa informacyjna, pomiar kosztów funkcji}, }