@misc{Nowak_Milleniusz_W._Pozyskiwanie_2010, author={Nowak, Milleniusz W. and Ciurla, Mieczysław}, year={2010}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 94, s. 219-226}, language={pol}, abstract={W artykule położono nacisk na odniesienie genezy i istoty zarządzania relacjami z klientami (CRM) do koncepcji marketingowej. Scharakteryzowano strategie adekwatne dla działań marketingowych ukierunkowanych na pozyskanie klientów w dążeniu do zbudowania wartościowych relacji z nimi. Ponadto przeanalizowano przypadek dużego przedsiębiorstwa przemysłowego. Wskazano na potrzebę wprowadzenia zmian - pomimo wdrożenia systemu informatycznego dedykowanego do wsparcia zarządzania relacjami z klientami - w podejściu do pozyskiwania klientów przez tę firmę. Rekomendowano oparcie tych działań w większym stopniu niż dotąd na marketingowym podejściu do zarządzania, a w ślad za tym - na koncepcji CRM}, title={Pozyskiwanie klientów w koncepcji CRM}, type={artykuł}, }