@misc{Leszczyńska_Maja_Powielarne_2009, author={Leszczyńska, Maja}, year={2009}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 80, s. 69-80}, language={pol}, abstract={Powielarne pakiety klasy ERP stanowią specyficzne rozwiązanie informatyczne. Charakterystyczne dla nich atrybuty mają wpływ na konkretną strukturę rynku, za którego pośrednictwem rozwiązania tego typu są dostarczane odbiorcom, oraz na sam produkt, który funkcjonuje w przestrzeni rynkowej w dwóch postaciach: jako produkt oferowany na rynku i jako rozwiązanie już wdrożone w konkretnych przedsiębiorstwach. Z tego punktu widzenia zasadne oraz ciekawe wydaje się podjęcie analizy pakietów powielarnych przez pryzmat dorobku nauk marketingowych, co jest celem niniejszego artykułu.}, title={Powielarne systemy informatyczne klasy ERP jako produkt w ujęciu marketingowym}, type={artykuł}, keywords={system informatyczny, powielarność, rynek ERP, struktura produktu, cykl życia}, }