@misc{Olszewska_Barbara_Kształtowanie_2009, author={Olszewska, Barbara and Olszewska, Karolina}, year={2009}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 43, s. 172-180}, language={pol}, abstract={Celem niniejszego artykułu jest zastanowienie się nad potrzebą kształtowania wizerunku atrakcyjnego pracodawcy przez firmy działające na polskim rynku. Potrzeba ta wynika z jednej strony z oceny pracodawców przez zatrudnionych, z drugiej zaś z rosnącego znaczenia świadomego i profesjonalnego działania w tym zakresie. W tym kontekście rozważa się korzyści zastosowania koncepcji employer branding. Szczególną uwagę zwraca się na zapewnienie zgodności wizerunku pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz firmy - jako warunku wiarygodności pracodawcy. (fragment tekstu)}, title={Kształtowanie wizerunku przedsiębiorstwa jako atrakcyjnego pracodawcy}, type={artykuł}, }