@misc{Baruk_Agnieszka_Izabela_Internet_2009, author={Baruk, Agnieszka Izabela}, year={2009}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 43, s. 300-308}, language={pol}, abstract={Zaprezentowano wyniki badań przeprowadzonych przez autorkę na próbie 150 przedsiębiorstw z sektora MSP, zlokalizowanych na terenie województwa lubelskiego. Celem badania było określenie roli i znaczenia Internetu w komunikacji wewnętrznej przedsiębiorstw. Zwrócono uwagę na relację pomiędzy strukturą zatrudnienia badanych firm a posiadaniem przez nie firmowych stron internetowych. Opisano również stopień wykorzystania Internetu w wybranych obszarach komunikacji personalnej. (fragment tekstu)}, title={Internet w komunikacji wewnętrznej przedsiębiorstw - wyniki badań empirycznych}, type={artykuł}, }