@misc{Sawińska_Agnieszka_Zmiana_2011, author={Sawińska, Agnieszka and Woźniak, Ryszard}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 157, s. 135-146}, language={pol}, abstract={Ważnym elementem marki w przypadku przedsiębiorstw świadczących usługi jest ich nazwa, która nie tylko stanowi podstawę tożsamości marki, ale i wpływa na wizerunek przedsiębiorstwa i jego produktu. Coraz więcej przedsiębiorstw funkcjonujących na rynku turystyki uzdrowiskowej decyduje się na zmianę wizerunku przez zmianę nazwy, czyli tzw. rebranding. Celem artykułu jest przedstawienie wybranych aspektów dotyczących zarządzania marką, a zwłaszcza zmiany nazwy w przedsiębiorstwie uzdrowiskowym „Węgiel Brunatny” (obecnie Centrum Zdrowia i Relaksu „Verano”). W części pierwszej artykułu przedstawiono zagadnienia teoretyczne dotyczące nazwy marki. W części drugiej scharakteryzowano badane przedsiębiorstwo i opisano proces zmiany jego nazwy. W części trzeciej przestawiono wyniki badań ankietowych odzwierciedlające m.in. ocenę nowej nazwy.}, title={Zmiana nazwy przedsiębiorstwa uzdrowiskowego na przykładzie centrum zdrowia i relaksu „Verano” w Kołobrzegu}, type={artykuł}, keywords={marka, zmiana nazwy przedsiębiorstwa, przedsiębiorstwo uzdrowiskowe}, }