@misc{Dryglas_Diana_Kierunki_2011, author={Dryglas, Diana and Hadzik, Andrzej}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 157, s. 204-214}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, language={pol}, abstract={Celem artykułu jest prezentacja produktu turystycznego województwa śląskiego w ujęciu przestrzennym. Podejmuje się próbę opisu województwa śląskiego jako specyficznego regionalnego produktu turystycznego będącego przedmiotem marketingu terytorialnego. W artykule zaprezentowano wyniki badań empirycznych przeprowadzonych przez Instytut Turystyki w Krakowie Sp. z o. o. na losowo dobranej próbie 2034 turystów w województwie śląskim w 2009 r. Na ich podstawie wnioskuje się, że produkt turystyczny województwa śląskiego powinien: nawiązywać do tożsamości regionalnej, mieć innowacyjny charakter, wyróżniać się indywidualizacją i specjalizacją produktów turystycznych w kontekście imperatywu rozwoju zrównoważonego.}, title={Kierunki rozwoju produktu turystycznego województwa śląskiego}, type={artykuł}, keywords={region, produkt turystyczny, kształtowanie regionalnego produktu turystycznego}, }