@misc{Kosmaczewska_Joanna_Wykorzystanie_2011, author={Kosmaczewska, Joanna}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 157, s. 261-269}, language={pol}, abstract={W pracy przyjęto hipotezę, że stowarzyszenia agroturystyczne powinny pełnić funkcję punktów agroturystycznej informacji w regionie i pośredniczyć w procesie pozyskiwania klientów dla zrzeszonych gospodarstw agroturystycznych. Celem badań była ocena reakcji 65 stowarzyszeń agroturystycznych na zapytanie rezerwacyjne oraz identyfikacja problemów w zakresie zarządzania jakością w procesie kontaktu z potencjalnymi klientami. Przeprowadzone badania wykazały, że stowarzyszenia agroturystyczne mogą pełnić funkcję punktu informacji agroturystycznej w regionie, jednak popełniają znaczące błędy techniczne, organizacyjne i metodologiczne, co powoduje, że nie można w ich przypadku, na obecnym etapie, mówić o zarządzaniu jakością informacji turystycznej.}, title={Wykorzystanie techniki e-mail mystery shopping w ocenie zarządzania jakością informacji turystycznej na przykładzie stowarzyszeń agroturystycznych}, type={artykuł}, keywords={zarządzanie, jakość informacji turystycznej, agroturystyka}, }