@misc{Szymańska_Elżbieta_Innowacyjność_2011, author={Szymańska, Elżbieta}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 157, s. 340-350}, language={pol}, abstract={W przedsiębiorstwach turystycznych można wyróżnić cztery rodzaje innowacji: produktowe, procesowe, technologiczne i organizacyjne. Na temat innowacji w zakresie produktu i technologii przedsiębiorstw produkcyjnych można znaleźć wiele informacji w literaturze przedmiotu, natomiast niewiele jest publikacji na temat badań nad powstawaniem innowacji produktowych w przedsiębiorstwach turystycznych. Celem niniejszego artykułu jest określenie poziomu innowacyjności biur podróży w zakresie wprowadzania nowych produktów oraz ustalenie głównych czynników nań wpływających. Aby zrealizować postawione cele, przeprowadzono badania biur podróży w Polsce z wykorzystaniem metody ankietowej. Uzyskane wyniki mogą stanowić podstawę do dalszych wnikliwych badań w zakresie innowacyjności biur podróży oraz mogą być przydatne w prowadzeniu działalności gospodarczej w przedmiotowym zakresie.}, title={Innowacyjność produktowa biur podróży}, type={artykuł}, keywords={innowacja produktowa, przedsiębiorstwo turystyczne, biuro podróży}, }