@misc{Marczak_Mirosław_Analiza_2011, author={Marczak, Mirosław}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 157, s. 801-813}, language={pol}, abstract={Głównym celem artykułu jest analiza wybranych turystycznych produktów markowych województwa pomorskiego. Opisano m.in. atrakcyjność markowych produktów turystycznych znajdujących się na badanym obszarze, tj. „Krainę w Kratę” oraz Centrum Edukacji i Promocji Regionu w Szymbarku. Ukazano ponadto kierunki rozwoju badanych produktów. Na podstawie wyników przeprowadzonych badań zaprezentowano plany rozwojowe analizowanych przedsięwzięć na przyszłość oraz źródła ich finansowania.}, title={Analiza wybranych turystycznych produktów markowych funkcjonujących na pomorzu}, type={artykuł}, keywords={marka, branding, produkt markowy, produkt turystyczny, Pomorze}, }