@misc{Rok_Bolesław_Społeczna_2008, author={Rok, Bolesław}, year={2008}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 5, s. 76-85}, language={pol}, abstract={Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw (CSR – Corporate Social Responsibility) stała się koncepcją zyskującą duże uznanie zarówno wśród praktyków, jak i teoretyków zarządzania. Opiniom pojawiającym się na temat CSR, towarzyszyły jednak pewne niejasności co do znaczenia tej koncepcji dla kształtowania się nowych relacji między biznesem i społeczeństwem, zakresu implementacji w ramach struktur zarządzania, a także przyszłych kierunków rozwoju. W artykule, na podstawie analizy strategii przedsiębiorstw w Polsce i na świecie, przedstawiono trzy realizowane obecnie główne modele CSR.}, title={Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw w kontekście strategii osiągania obopólnej korzyści}, type={artykuł}, }