@misc{Nawrocka_Elżbieta_Instytucjonalizacja_2011, author={Nawrocka, Elżbieta}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 157, s. 835-844}, language={pol}, abstract={Celem artykułu jest przedstawienie koncepcji instytucjonalizacji procesu kreowania wizerunku ORT. Zastosowano tu analizę koncepcji instytucjonalizacji w oparciu o podejście instytucjonalne obejmujące założenia instytucjonalizmu i nowej ekonomii instytucjonalnej, a także syntezę w postaci próby jej implementacji do procesu tworzenia wizerunku obszaru recepcji turystycznej. W artykule przedstawiono cele instytucjonalizacji, a także zasady tworzenia wizerunku ORT wynikające z charakteru działań wizerunkowych i podejścia strategicznego do tworzenia wizerunku obszaru turystycznego. W celu obiektywizacji koncepcji zaprezentowano zalety i wady instytucjonalizacji tego procesu. W zakończeniu sformułowano warunki instytucjonalizacji procesu tworzenia wizerunku ORT.}, title={Instytucjonalizacja procesu tworzenia wizerunku obszaru recepcji turystycznej}, type={artykuł}, keywords={instytucja, instytucjonalizacja, proces tworzenia wizerunku ORT}, }