@misc{Seweryn_Renata_Targi_2011, author={Seweryn, Renata}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 157, s. 937-948}, language={pol}, abstract={Na konkurencyjnym rynku konsument-turysta, zastanawiając się nad wyborem produktu, bierze pod uwagę zarówno korzyści, jakie uzyska z wyjazdu, i cenę, jaką musi za niego zapłacić, jak i inne wartości związane z zakupem oferty. Jedną z tych cząstkowych wartości może być wizyta na targach turystycznych. Celem artykułu jest eksploracyjne zweryfikowanie hipotezy, że uczestnictwo w wydarzeniach targowych dostarcza zwiedzającym licznych korzyści. Omówiono istotę wartości dla klienta w turystyce. Zidentyfikowano uzyskiwane przez nabywcę produktu turystycznego korzyści i ponoszone przez niego koszty w etapie przygotowania do podróży. Scharakteryzowano znaczenie uczestnictwa w targach dla turystów. Część empiryczną opracowania stanowiły wyniki badań zwiedzających Krakowski Salon Turystyczny w 2010 r.}, title={Targi turystyczne jako nośnik korzyści dla klienta-turysty (na przykładzie opinii zwiedzających Krakowski Salon Turystyczny)}, type={artykuł}, keywords={korzyści i koszty w etapie przygotowania podróży, wartość dla klienta-turysty, targi turystyczne, Krakowski Salon Turystyczny}, }