@misc{Szopiński_Wiesław_Znaczenie_2011, author={Szopiński, Wiesław}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 157, s. 998-1007}, language={pol}, abstract={W opracowaniu podjęto próbę określenia wpływu promocji na rozwój funkcji turystycznej ośrodka miejskiego. Na tle rozważań teoretycznych zostały zaprezentowane wyniki badań ankietowych przeprowadzonych wśród turystów odwiedzających Przemyśl. Przeprowadzona analiza literatury pozwala stwierdzić, że w warunkach rosnącej konkurencji władze jednostek terytorialnych zmuszone są do szukania i stosowania nowych form promocji. Również wyniki badań empirycznych wskazują na potrzebę stosowania przez analizowaną jednostkę aktywniejszych form marketingowych, w tym zwłaszcza promocyjnych, gdyż dotychczasowe działania w tym zakresie są oceniane przez turystów jako niewystarczające.}, title={Znaczenie promocji w rozwoju funkcji turystycznej ośrodka miejskiego na przykładzie miasta Przemyśl}, type={artykuł}, keywords={marketing terytorialny, promocja, produkt terytorialny}, }