@misc{Giemza_Mariusz_Motywowanie_2011, author={Giemza, Mariusz}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151, s. 208-221}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, language={pol}, abstract={Motywowanie pracowników do osiągania celów i uzyskiwania osiągnięć jest coraz trudniejszym zadaniem. Pracownik właściwie motywowany dąży do doskonalenia systemu zarządzania, a przez to do osiągania celów organizacji wyznaczonych przez najwyższe kierownictwo. Ważnym zagadnieniem motywującym pracownika do działania jest możliwość podnoszenie swoich kompetencji przez uczestniczenie w szkoleniach. Konieczność prowadzenia szkoleń jest przedstawiona w wymaganiach, w podstawowych normach odnoszących się do systemów zarządzania. Motywacja może być finansowa lub niefinansowa. Motywacja przenosi się na działania projakościowe, szczególnie w organizacjach, w których funkcjonuje system zarządzania jakością.}, title={Motywowanie klienta wewnętrznego w organizacjach zarządzanych systemowo}, type={artykuł}, keywords={zarządzanie jakością, motywacja, klient wewnętrzny}, }