@misc{Kocot-Barabasz_Olga_Uczestnictwo_2011, author={Kocot-Barabasz, Olga}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151, s. 344-357}, language={pol}, abstract={W artykule przedstawiono metody i narzędzia, jakie mogą być wykorzystywane w sektorze publicznym dla zwiększenia zadowolenia klientów. Opisano rodzaje klientów administracji publicznej i instrumenty informacyjne pomocne w komunikacji władz ze społeczeństwem. W artykule podkreślono rolę sprzężenia zwrotnego w procesie komunikacji. Omówiono także wybrane aspekty partycypacji pracowników i informacji jako istotnego elementu zarządzania i rozwoju organizacji.}, title={Uczestnictwo i informowanie jako formy oddziaływania administracji publicznej na zadowolenie klientów}, type={artykuł}, keywords={komunikacja z klientem, zadowolenie klienta, administracja publiczna}, }