@misc{Taraszkiewicz_Tomasz_Orientacja_2011, author={Taraszkiewicz, Tomasz and Kuczyński, Dariusz}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151, s. 655-666}, language={pol}, abstract={Osoby bezrobotne i poszukujące zatrudnienia stanowią bardzo wymagającą grupę klientów. Ich struktura charakteryzuje się wysoką dynamiką zmian, podyktowanych z jednej strony uwarunkowaniami transformacji ustrojowej, z drugiej – bieżącą sytuacją na rynku pracy i implikacjami światowego kryzysu finansowego 2007-2009. Za sprawą postępu cywilizacyjnego gusta i preferencje ewoluują, a oczekiwania wzrastają. Niewątpliwie wiele cennych inicjatyw podejmowanych jest w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gdańsku. Realizowane są innowacyjne projekty, uruchamiane są nowatorskie przedsięwzięcia. W codzienne funkcjonowanie urzędu wpisana jest idea orientacji na klienta. Przemyślane rozwiązania stosowane w kształtowaniu relacji na rynku pracy z czasem zyskują miano dobrych praktyk, stanowiąc przykład do naśladowania dla innych urzędów.}, title={Orientacja na klienta i dobre praktyki w kształtowaniu relacji na rynku pracy}, type={artykuł}, keywords={dobre praktyki, orientacja na klienta, rynek pracy}, }