@misc{Żołnierzak_Arkadiusz_Orientacja_2011, author={Żołnierzak, Arkadiusz}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151, s. 793-804}, language={pol}, abstract={Niniejsza praca poświęcona została w całości firmie Lantmannen Unibake Poland Sp. z o.o., producentowi szerokiej gamy produktów piekarskich w Polsce. Opisuje historę powstania firmy, jej rozwój i zachodzące zmiany w ciągu osiemnastu lat. Na podstawie firmy opisane zostały sposoby budowania długofalowych relacji z klientami, którzy stanowią punkt wyjścia w planowaniu strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Celem tej pracy jest pokazanie, jak ważne dla funkcjonowania przedsiębiorstwa w walce z konkurencją jest uważne słuchanie, definiowanie i zaspokajanie potrzeb klientów przez dostarczanie im najwyższej jakości, bezpiecznych i innowacyjnych produktów.}, title={Orientacja na klienta jako podstawowe kryterium działalności firmy Lantmannen Unibake Poland Sp. z o.o.c}, type={artykuł}, keywords={jakość, pieczywo, bułki, piekarnia, klient}, }