@misc{Muszyńska_Karolina_Komunikacja_2023, author={Muszyńska, Karolina}, contributor={Dudycz, Helena. Redaktor and Hernes, Marcin. Redaktor and Pondel, Maciej. Redaktor and Rot, Artur. Redaktor}, identifier={DOI: 10.15611/2023.51.0.10}, year={2023}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Muszyńska, K. (2023). Komunikacja oparta na platformie Microsoft Teams w procesie dydaktycznym szkoły wyższej w rzeczywistości postpandemicznej w ocenie studentów. W: H. Dudycz, M. Hernes, M. Pondel, A. Rot (red.), Informatyka w zarządzaniu (s. 186-199). Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.}, language={pol}, abstract={Zdalna komunikacja między studentami i nauczycielami akademickimi wymuszona w roku 2020 pandemią COVID-19 nie jest już obecnie obowiązkowa, gdyż nauczanie powróciło do trybu stacjonarnego. Czy jednak ta forma komunikacji powinna zostać utrzymana? Celem artykułu jest ukazanie postpandemicznej rzeczywistości w obszarze komunikacji wspomagającej proces dydaktyczny w szkole wyższej poprzez prezentację wyników badania, jakie przeprowadzono wśród studentów jednej z polskich uczelni. Zastosowaną metodą badawczą był sondaż diagnostyczny, zaś narzędziem ankieta internetowa. Wyniki badania wskazują, że wykorzystanie platformy Microsoft Teams do komunikacji nauczycieli ze studentami kształtuje się na umiarkowanym poziomie, a efektywność tej formy komunikacji jest satysfakcjonująca. Studenci widzą też wiele zalet komunikacji w tej formie i uważają, że jest ona potrzebna również w okresie postpandemicznym. Można zatem wywnioskować, że wypracowane w trakcie pandemii nawyki komunikacyjne to nowa rzeczywistość, którą należy zaakceptować.}, title={Komunikacja oparta na platformie Microsoft Teams w procesie dydaktycznym szkoły wyższej w rzeczywistości postpandemicznej w ocenie studentów}, type={rozdział}, keywords={komunikacja elektroniczna, platforma Teams, efektywność komunikacji, szkolnictwo wyższe, electronic communication, Teams platform, communication efficiency, higher education}, }