@misc{Raszkowski_Andrzej_Wybrane_2009, author={Raszkowski, Andrzej}, year={2009}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 46, s. 222-229}, language={pol}, abstract={W każdym mieście, regionie tkwi ukryty potencjał turystyczny, marketingowy. Właściwie przeprowadzone działania promocyjne pozwalają w optymalny sposób wykorzystać swoje silne strony w zakresie pozyskiwania turystów, inwestorów i rezydentów. Są one odpowiedzią na zapotrzebowanie na silne produkty turystyczne i wzmacnianie marki danego obszaru. Wyróżnianie swojej oferty na tle konkurencji jest jednym ze skutecznych sposobów promowania danego regionu. (fragment tekstu)}, title={Wybrane aspekty promocji miast i regionów w marketingu terytorialnym}, type={artykuł}, }