@misc{Dąbrowska_Anna_Zachowania_2023, author={Dąbrowska, Anna}, contributor={Sobocińska, Magdalena. Redakcja}, identifier={DOI: 10.15611/2023.65.7.06}, year={2023}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Dąbrowska, A. (2023). Zachowania konsumentów w kierunku społecznej odpowiedzialności w czasie pandemii. W: M. Sobocińska (red.), Konsument i rynek – Badania marketingowe – Strategie i działania marketingowe. Księga jubileuszowa z okazji 50-lecia pracy twórczej prof. zw. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej (s. 148–157). Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.}, language={pol}, abstract={Okres pandemii COVID-19 i jej skutki zwracają uwagę badaczy nie tylko na sprawy gospodarcze, ale także na kwestie społeczne. Jedną z nich jest społeczna odpowiedzialność konsumentów przejawiająca się w decyzjach nabywczych i wyrażanych postawach. W opracowaniu przybliżono wybrane wyniki badania odnoszącego się do zachowań Polaków w kierunku społecznej odpowiedzialności. Starano się także zwrócić uwagę, na ile deklaratywne odpowiedzi mogą być na dłużej wyrażanymi postawami chroniącymi środowisko. Słowa kluczowe: zachowania konsumentów, społeczna odpowiedzialność, pandemia}, title={Zachowania konsumentów w kierunku społecznej odpowiedzialności w czasie pandemii}, type={rozdział}, keywords={zachowania konsumentów, społeczna odpowiedzialność, pandemia}, }