@misc{Frąckiewicz_Ewa_Zainteresowania_2023, author={Frąckiewicz, Ewa and Mącik, Radosław}, contributor={Sobocińska, Magdalena. Redakcja}, identifier={DOI: 10.15611/2023.65.7.17}, year={2023}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Frąckiewicz, E. i Mącik, R. (2023). Zainteresowania polskich naukowców w świetle konferencji wrocławskich dotyczących badań marketingowych z lat 2004–2022 – bibliometryczna analiza graficzna. W: M. Sobocińska (red.), Konsument i rynek – Badania marketingowe – Strategie i działania marketingowe. Księga jubileuszowa z okazji 50-lecia pracy twórczej prof. zw. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej (s. 282–295). Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.}, language={pol}, abstract={Celem opracowania jest graficzne przedstawienie analizy zainteresowań polskich naukowców – uczestników wrocławskich konferencji poświęconych problematyce badań marketingowych. Analiza koncentruje się na relacjach między takimi danymi, jak: autorstwo, tytuł oraz słowa kluczowe, i obejmuje wszystkie publikacje zawierające opracowania uczestników konferencji z lat 2004–2022. Badanie przeprowadzono z wykorzystaniem programu VOSviewer. Jego wyniki wskazują, że główny temat konferencji, tj. badania marketingowe, stanowił bardzo szeroką platformę twórczego rozwoju (1027 fraz jako słowa kluczowe) i poszukiwań nowych inspiracji naukowych dla prac indywidulanych, w mniejszym stopniu dla zespołów badaczy. Natomiast tematyka prac ewoluowała wraz z kolejnymi edycjami konferencji, których podtytuły nawiązywały do aktualnych zmian społeczno-gospodarczych w Polsce.}, title={Zainteresowania polskich naukowców w świetle konferencji wrocławskich dotyczących badań marketingowych z lat 2004–2022 – bibliometryczna analiza graficzna}, type={rozdział}, keywords={konferencje, badania marketingowe, analiza bibliometryczna, wizualizacja danych}, }