@misc{Garbarski_Lechosław_Innowacje_2023, author={Garbarski, Lechosław}, contributor={Sobocińska, Magdalena. Redakcja}, identifier={DOI: 10.15611/2023.65.7.27}, year={2023}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Garbarski, L. (2023). Innowacje – kreatywność – pasja. W: M. Sobocińska (red.), Konsument i rynek – Badania marketingowe – Strategie i działania marketingowe. Księga jubileuszowa z okazji 50-lecia pracy twórczej prof. zw. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej (s. 401–409). Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.}, language={pol}, abstract={Do wprowadzania innowacji służących osiąganiu przewagi konkurencyjnej w ogromnej mierze jest potrzebna kreatywność. Innowacje są efektem kreatywnego rozwiązywania problemów. W dziedzinach, w których ostateczny rezultat jest dziełem wielu osób, potrzebna jest umiejętność pociągnięcia za sobą innych, wyzwolenia w nich akceptacji, a czasami wręcz zapału dla intensywnej pracy. Umiejętność ta polega na tworzeniu warunków, w których inni będą w stanie wyzwolić swoją kreatywność. Wysoki poziom kreatywności oraz sukcesy w sztuce i nauce są pochodną pasji zawodowej. Pasja jest traktowana jako niezbędny warunek kreatywności. Osiąganie sukcesu jest zatem pochodną odnalezienia w życiu pasji, otaczania się właściwymi ludźmi, stopniowego podnoszenia poprzeczki, planowania swojego życia jako długiego procesu.}, title={Innowacje – kreatywność – pasja}, type={rozdział}, keywords={innowacje, kreatywność, pasja, przewaga konkurencyjna}, }