@misc{Kozielski_Robert_Marketingowy_2023, author={Kozielski, Robert}, contributor={Sobocińska, Magdalena. Redakcja}, identifier={DOI: 10.15611/2023.65.7.29}, year={2023}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Kozielski, R. (2023). Marketingowy due diligence – w kierunku odporności rynkowej organizacji. W: M. Sobocińska (red.), Konsument i rynek – Badania marketingowe – Strategie i działania marketingowe. Księga jubileuszowa z okazji 50-lecia pracy twórczej prof. zw. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej (s. 423–432). Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.}, language={pol}, abstract={Celem rozdziału jest opracowanie założeń realizacji i etapów procesu rynkowego due diligence jako punktu wyjścia do budowania odpornych rynkowo organizacji w czasach turbulentnych zmian rynkowych. Analiza literatury wskazuje, że kluczowym warunkiem odporności organizacji w zderzeniu z turbulentnym środowiskiem biznesowym jest świadomość zmian i zdolność podejmowania działań dostosowawczych. Stąd też ocena stopnia gotowości firmy do takich zachowań jest kluczowa dla przetrwania i rozwoju. Przedstawiona w opracowaniu propozycja założeń realizacji i opis procesu rynkowego due diligence powinna być traktowana jako wkład w dyskusję nad rolą marketingu rozumianego jako interfejs organizacji z rynkiem w budowaniu odpornych rynkowo organizacji.}, title={Marketingowy due diligence – w kierunku odporności rynkowej organizacji}, type={rozdział}, keywords={rynkowy due diligence, odporność rynkowa organizacji, audyt marketingowy}, }